Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-12-26 01:06:04
Nu aš tai nevalgau pautienių. Bet vaikui pusryčiams labai tinka:
statom keptuvę ant ugnies, įlašinam tris lašus aliejaus, tegul kaista;
du kiaušinius, dvi druskos kruopas ir šaukštą kefyro išplakam, pilam į keptuvę, kuri jau spėjo įkaisti;
uždengiam ir sumažinam ugnį iki minimumo. O sau tuo tarpu darom sumuštinį su dviem dešrom ir dviem sūriais. Tuo tarpu ir kiaušinienė iškepa, o diedas kefyro likutį suvalgys su bandele...