Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-21 12:58:02
Be abejo, geriausi shaltiniai buna menines-fantastines knygos, ar tai butu biblija, ar browno kuriniai.

del jazuso gimtadienio balandzhio 17 - kaip zhinia egzistuoja zhmoniu tipai, kurie kaipir yra linke i moksla ir mokslo metodus, bet juos ish vidaus lauzho ju religiniai dogmatiniai panchiai (bene geriausias pavidys butu pjeras tejaras de shardenas) - kurie savo religiniams isitikinimas nori rast kazhkoki mokslini pagrindima ir imasi nagryneti biblija bei shventrashti ne kaip mitu knyga (kokia ji yra) - o kaip konkretu istorini veikala. Kazhkodel jie praleidzhia pro ausis tokius faktus, kad toks galingas magas galejes kelt lavonus ish numirusiuju ir vaikshchiojantis vyno fabrikelis nebuvo paminetas nei vienam normaliam istoriniam shaltinyje ishskyrus legendu ir padavimu knyga pavadinimu naujasis testamentas (kuri kaip zhinia buvo parashyta zhmoniu net akyse neregejusiu aprashomuju yvykiu, nes pirmosios evangelijos pasirode ~70/100metu po personazho mirties)... Taigi, kai tokie zmones pradeda ieshkot kazhkokiu bent kiek i tiesa panashiu dalyku naujajam testamente ar biblijoj tada jiems pradeda kilti klausimai, kaip chia taip piemenys gane avis per jazaus gimdieni, kai tose platumose deja piemenys zhiema aviu negano.. kaip chia taip kazhkokiems karaliams matesi ryshi zhvaigzhde, kuri nebuvo dokumentuota niekur kitur, taigi jie pradeda kelt hipotezes, kad ta ryshki zhvaigzhde galejo but Jupiteris, bet jis tokiu metu nesimato ten, kur skelbia shventrashtis taigi atlike modeliavimus jie gavo, kad jei mes norim, kad naujojo testamento pasakos butu bent kiek realios mums reikia, kad jezaus gimdienis butu Balandzhio 17 6 metai priesh musu era (tobish dar vienas stebuklas, jazusas gime priesh savo gimtadieni!)...
chia http://en.wikipedia.org/wiki/Historical_Jesus galima bendrai pasiskaitinet apie bandymus, bet imho jie verti tiek pat, kiek iliados ir odisejos analize, taip Shliemanui tai padejo rast troja, bet tai nereishkia ir neirodo, kad tikra ir teisinga ir viskas kitkas apie ka ten rashoma:)
chia http://religionandpluralism.org/MediaSummary/PDFs/Dec1Dec312005/TheMysteryOfChristmas_CBSNews_122005.pdf
yra suliteraturinta cbs laidos apie butent tuos piliechius ir ju padarytus atradimus versija

man rods dar pats literaturins personazhas sake, ieshkok - ir rasi.. ar jis visgi apie baladojima pasakojo? =)