Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-21 16:39:13
net nezhinau ka atsakyt, yvlai, baik tampyt mano liezhuvi - zhmones nervinasi.

Dabar kas del religijos - kas pradejo - ar tamsta - i specializuota _gurmanu_ foruma metyt kazhkoki religini kliedesi, net nepasivargines uzhdet off topico zhenklo. Ash tik pakomentavau, kad tamstos isivaizduojamo draugo gimtadienis deja nera ta diena, kaip jus isivaizdavote, del to reiktu updeitint savo kalendoriu - sakychiau net ganetinai paslaugu ish mano puses, juk jaustumetes nejaukiai pasveikines kolega pusmetis priesh jo tikraji gimtadieni?
Taigi jei artejanti shvente jums - mitiniu personu gimtadienis - tada dar ne velu viska atshaukti ir shvesti ja +/- laiku. O jei artejanchios shventes jums yra sheimos susirinkimo shvente, ar zhiemos saulegrizhos shvente - tada mano ishsakytos mintys neturetu tamstos jaudint.

Kas del "neizheisti religiniu isitikinimu" - su shiuo sakiniu deja nesutinku - imho religiniai isitikinimai nera kazhkas ka reiktu brangint, ar kuo didzhiuotis - ta ishsilavinusioje kompanijoje reiktu nuslept, ar bent pasilaikyt sau. Nes pasakymas gerbk mano religinius isitikinimus yra tolygus pasakymui - gerbk mano neishmanyma ir uzhsispyrusi nenora zhinoti, gerbt mano silpnuma ir isivaizduojamu draugu turejima.