Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Toxis
Data: 2009-12-21 20:20:54

"A&G" <laiskudeze@takas.lt> wrote in message
news:hgo4s6$2a8$1@trimpas.omnitel.net...
> visose religijose to yra.
argumentacija nemirtinga - visi seimo nariai vagia, reishkia ir jam galima.
> nu nepatinka tau katalikiskos sventes, tai kam cia visa ta negatyva
> skleist taip placiai?

man nepatinka spontanishkas jazuso, dievulio, ar dar kokiu nors mitiniu
personazhu kishimas I tam neskirtas vietas. Dar kart prietarams bei
beprotybei ne vieta bent kiek padoresneje kompanijoje, kad ir
internetineje:)

>nesventi Kaledu?

shvenchiu, bet ne mitiniu personazhu gimtadienius, ar religines shventes

>tavo seneliai ir tevai irgi nesvente?

vel nemirtinga argumentacija - o jei seneliai shaude zhydus, lenkus, ar
baltarusius, ash tuo argumentuodamas galechiau ta pati daryt ir dabar? (ish
kart perspejimas - ne seneliai mano nieko neshaude, chia tik pavizdys
parodantis idomia logika)

 >jokiu graziu asociaciju neturi?

Grazhiu asociaciju turi su vaikyste? reishkia komunizmas buvo geris, o
stalinas tautos didvyris - idomia logika vadovaujames. Ir visa tai
pateisinant visus shlykshchius ir ishkrypusius dalykus kuriuos palaimino
dykumos judeo-krikshcioniu mirties dievulis Jahve.