Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-22 14:39:58
na, imho bazhnychia turetu skatint zhmones neskaityti biblijos, nes tai tikrai ateizmo shaltinis. Kodel kunigeliai pamaldose suka tik kelias ar keleta naujojo testamento vietu, senojo testamento ash ish vis man rods neesu girdejes bazhnychioj (tiesa paskutiniu metu ash ten lankausi tik per laidotuves vestuves ar krikshtynas... beja! mazhas zhaidimas - kita kart kai reikalui esant busit bazhnychioje isiklausykit, ne kartoki, ne praleiskit pro ausis, o realiai klausykit ir bandykit suprast kiekviena zhodi, ka sako kunigelis - vien tai yra praktishkai ateistine propoganda... kai mirus tavo artimam zhmogui kunigelis pasakoja, kad svarbu nepamirsht lanknyt ir _aukot_ bazhnychai, pradeda kilt klausimai, ar tokiu metu shita institucija ne turetu nekalbet apie pigus, o meluot zhmonems, kaip tas mires zhmogelius gyvent visa laik dievulio paausy... bet bazhynychiai yra giliai vienoda px ant visu zhmoniu - ir nereikia kalbet, kad ash buvau neteisingoj bazhnychioj - paskutinis mano susitikimas buvo su glamurnais broliais bernarinais.. kuriu kunigelis labiau panashus i pletku boba nepaleidzhianchia mobileko ish ranku visa kelia iki karsto.. mobileka isijunge ir vel pletkint pradejo nuejes ~5 zhingsnius nuo duobes ir visa kelia atgal iki onutes...) kazhkur nuplaukiau:).. taigi - kodel kunigeliai visa laik skaito praktishkai tas pachias ishtraukas - todel, kad ju vistiek nieks neklauso - po vieno ish pasisedejimo bazhnychioj per man rods krikshtynas ash paskui bandzhiau savo labai tikinchius giminaichius (ir seseras:P =) paklausinet - "girdejot ka sake, i ka jus galvojat apie tai" - ish visu _tikinchiuju_ buvo vienodas atsakymas - ash tai labai idemiai nesilausiau - man tks vaizdas, kad vienintelis rimtai klauses pamokslo visoj bazhnychioj buvo vienintelis ateistas bazhnychioj;)