Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-22 13:43:17
ot jau visiskas parejo,

bet visam tam reikale as niekaip neparisu vieno- kaip taisykle, patys arsiausi katalikai, nera skaite biblijos.
Paklausk kaimo bobutes su dieduku- kap kunigelis kalbejo, ka maldaknygej perskaite.
O va naujasis, juolab sensasis testamentas- geriausiu atveju dulka namuose.

kazkada pasakiau savo senajai gimines pusei kad ne velnio neaisku, kas per daigtas tas naujasis testamentas- ponai baznycios sukciai 3-4 amziuje atrinko jiem patogias knygas ir sudejo i naujaji, o kitas biblijas, jiem neitikusias (bet galbut daug vertingesnes) "nurase"...
kad zinotum kokia baisia rustybe uzsitraukiau uz savo sventvagiska abejojima "sventaja baznycia" :)

Dar baisiau buvo ivertinta mano svenvagyste, kai isdrysau paklausti -"laikot save giliai tikinciais, tai ar bent esate perskaite senasi ir naujaji testamentus"...

nu neikertu as niekaip sito paradokso...