Tema: Re: Kaip svesime artejancias sventes?
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-22 11:55:18

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų
news:hgq420$nou$1@trimpas.omnitel.net...
> bleaaaa...
> pradedam nuo to - prie ko chia brownas? Ir jei ne paslaptis, kaip tamsta
> suzhinojai, kad jis zhydas, jei jis pats save vadina krikshchioniu. Ar mes
> piktus zhydus matom visur?

Suklydau del jo - persiprasau ineses netikslumu ! O suklydau nes tuo pat
metu kai man papuole I ranka tas debiliskas kodas, gavau ir knyga apie zydus
, o anos knygos autoriai buvo patys tikriausi zydai. Ir vienu metu skaiciau
abi knygas, kurios abi savo teiginiais mane nervino, gal todel ir suverciau
viska ant sito browno (bet jeigu per kara koks nors nacis butu pamates jo
nosies forma, garantuotai jokiu knygu jis nebutu parases ).