Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: buran
Data: 2009-12-24 16:54:23
Na, man termiškai apdorota silkė - ne silkė, todėl visi mano daromi
receptai su žalias silkes file:

1) Turbūt visi žino silke po patalu: sluoksniais virti supjaustyti
kiaušiniai, silkės file pjaustyta ~0,5cm pločio gabaliukais,
supjaustyti svogūnai, supjaustyti obuoliai (aš dažniau darau be
obuolių), majonezas, virti tarkuoti burokai ir t.t
Superinis patiekalas, o variacijų interneta be galo daug.

2) Pusžiediais pjaustyti kepinti aliejuje svogūnai. Kai jie iškepa
pridedama ant burokinės tarkos pjaustytų morkų (maždaug vienodom dalim
ir abiejų gausiai). Kai morkos iškepa - dedasi pomidorų padažas ir
viskas troškinasi (+visokie lauro lapai, pipirai ir t.t.). Kas mėgsta
gali pridėti paprikos, gvazdikėlių ir panašaus blogio :)
Kai išsitroškina reikia išnešti į balkoną kad atšaltų. Ir tik kai
visiškai atšąla reikia sudėti pjaustytą silkės file. Pastovi ta masė
kelias val. šaldytuve ir su juoda duona superinis maistas.
Arba dar galima prie silkės ir grybų pridėti - labai derinasi ir skanu.

Kiti variantai jau čia buvo minėti :)

Povilas explained on 2009.12.22 :