Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: Junda
Data: 2009-12-23 20:07:53
Aš kasmet darau silkę su cinamonu, bet turbūt dažnas ją gamina, tai visi
ir receptą žino.

Šiemet draugė, gyvenanti Švedijoj, pasiūlė pagamint silkės su
garstyčiom, nes ten ji tradiciškai valgoma. Susidūriau su tokia
problema, kad ten reikia dėt saldžias garstyčias. TUrėjom namie Rusiškų,
sakė vyras aštrios. Nusipirkau Marks&Spencers grūdėtų, tos irgi aštrios.
Vakar nepatingėjau į maxima bazę nusibelst ieškot saldžių. Apžiūrėjau
kokias 20 rūšių, ale visos buvo su užrašu Aštrios ir pan. Pagalvojau gal
garstyčios su medum tai jau bus saldžios, nupirkau, o vyras sako pačios
aštriausios šitos. Teko dėl Rusiškas, išėjo labai švelni ir skani.
apie 450 g silkes
3 v.s. cukraus
1 a.s. druskos
1 v.s. raudonojo vyno acto
100 ml saldziu garstyciu
100 ml kukuruzu arba rapsu aliejaus
50 ml smulkintu krapu

Silke supjaustyti 2 cm storio riekutem. Ismaisyti cukru, druska su actu,
imaisyti garstycias, po to pamazu pilti alieju. Supilti krapus. Imaisyti
silkes gabaliukus ir laikyti saldytuve 6-8 valandas.