Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: foxaz
Data: 2009-12-22 12:08:13
Nezinau kokias silkes darydavai todel galiu pasikartot, bet mestelsiu keleta
savo megstamiausiu.

Turiu toki isitikinima, kad skani silke iseina tik is geros neskrostos
sikles su galva, o ne is visokiu fileiku vakumuose privarytu ivairiausiu
skoniu ir chemijos.

O seip tai man labai skanu (pirmi 2 receptai netinka nemegstantiems ar
ignoruojantiems majoneza):

silke su pupelem

Bajoru silke neskrosta su galva (cia ne reklama, kazkada buvo diskusija ir
buvo man pritarianciu, kad sita silke super) isvalom supjaustom gabaliukais.
Isdeliojam i silkine. Ant virsaus dedam virtas baltas ir raudonas pupeles
mazdaug tokiu paciu sluoksniu kaip ir silke, barstom svieziai grustais
pipirais, uzpilame majonezu ir papuosiam petruskom.

silke su kaiusiniu ir fermentiniu suriu (mano da best)

Ta pati silke kaip ir pirmam recepte isdeliota silkinej. Panasaus storumo
sluoksniu kaip ir silkes dedam smulkiai kapota kiausini uzpilame majonezu
gausiai barstom ant virsaus tarkuoto fermentinio surio (as renkuosi
Rokiskio).

Dar vienas receptas kuri daro mano mama ir sita silke namiskiu buna
suvartojama pirmiausia :).

Silke kaip ir pirmuosiuos receptuos. Ant virsaus dedami smulkiai pjaustyti
dziovinti baravykai pries tai ismirkyti, apvirti ir apkepti su svogunais.