Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: bzik
Data: 2009-12-23 16:17:11
lasiniai ar rukytas kumpis su medum - megejas buvo kaime.

neseniai is tetos isgirsta istorija apie pokario melioratoriu pusrycius: paspirginami riekutemis lasiniai, atsiradusiuose taukuose pakepinami svogunai ziedais, po to duona riekemis (isbandziau pats vaikystej - man patiko :). Po viso kepimo like taukai uzpilami ant kavos (ko gero tais laikais miezine). Tauko budavo per pora pirstu, kartais vos ne puse stiklines. Ir uzgeriamas maistas. Sako tokio rytinio pavalgymo uztekdavo visai dienai.