Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: BigM
Data: 2009-12-22 13:00:10
Man "pramuša" toks receptas:

- silkė (geriausia su galva ir pačiam išsidorot);
- duona, tinkama kepimui (pvz. palangos);
- svogūnai;
- majonezas.

1. Silkę išdoroji, file supjaustai kubeliais.
2. Supjaustai duoną kubeliais ir pakepini (pvz. gruzdintuvėje) lyg keptum
duoną prie alaus, tik kad čia kubeliai ir nereikia česnako :)
3. Supjaustai pomidorą kubeliais, susmulkini svogūną.
4. Plataus indo dugną iškloji silkės kubeliais, tuomet pomidorais dengi
silkę, ant pomidorų barstai smulkintus svogūnus ir galiausiai viską
"užkloji" majonezu.

Visų ingredientų proporcijos iš akies, bet iš esmės galima vadovautis tokia
taisykle: sluoksnis silkės, sluoksnis duonos, sluoksnis pomidorų, svogūnas
pagal mėgiamumą ir majonezas iš akies (geriau papildomai įsidėt, jei
trūksta, nei viskas skęstų tame majoneze)

Yra niuansų: vieniems patinka "permirkusi" duona, o man pvz. kaip tik
patinka tik tik šviežiai paruoštas patiekalas. Todėl čia jau pačiam reikia
atsirinkti kuris variantas maloniau nuteikia ir arba iš anksto pasiruošti
patiekalą ir nuo pomidorų, majonezo leisti permirkti duonai arba galutinai
paruošti tik prieš patiekiant į stalą / prieš pakartotinai patiekiant.