Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-22 16:53:18

"Povilas" <geras@vilkas.lt> parašė naujienų
news:hgq2g9$lan$1@trimpas.omnitel.net...
> Prisizadejau uosvienei, kad as nupirksiu ir paruosiu silkes Kuciu stalui.
> Tai ka anksciau darydavau,jau ir paciam nusibodo ir kitiems gali buti
> pabode, tai noreciau isgirsti kitu patarimu - inesti naujoviu. Is anksto
> dekoju!

Mano a.a. močiutė darydavo marinuotą keptą silkę.
T.y. silkės filė pjaustoma gabaliukais, voliojama kiaušinyje, miltuose ir
iškepama petelnėj.
Išverdamas "standartinis" marinatas (vanduo, druska, cukrus, actas, pipirai,
gvazdikėliai, svogūnai, morkos ir pan. pagal skonį) ir užpilamas ant silkės.
Palaikoma.

Vokietijoj valgiau taip paruoštą silkę pirktą kaip konservą Lidle.