Tema: Re: bishki off, bet vistiek kodel
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-23 16:40:58

"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> parašė naujienų
news:hgt961$ejq$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodel Izraelis ir zydai, o ne izraelieciai arba ne Zydija? Kame cia
> parkes? Ar cia variantas kaip kiausinis su vista? Nes vakar buvau Akropoli
> ir ten vienas vaikunkas siule izraelietiskos produkcijos, vos ja
> istardavo, tai as jam sakau zydiskos norejai pasakyt - :)

Siaip tai, judejai nelabai megsta termina - жыд ir jo sulotynintas lenkiskas
ir lietuviskas versijas. O isvartant tai,kad Izraelyje gyvena ne vien tik
judejai, tai gal ir reiketu sakyti, kad tai yra izraelitieska produkcija, o
ne zydiska :)

P.S. Jau sakiau, kad I rankas buvo papuolusi labai keista knyga apie zydu
nacija ir visokius ju paciu isvedziojimus apie tai, kas gali buti
pripazintas zydu, o kas - ne. Tai, jeigu ziuret is tos knygos autoriu ir
zydu dvasininku supratimo apie tai kas yra zydiska, tai labai abejoju ar tai
ka pardavinejo tas vakinukas, galetu buti Izraelyje pripazinta zydu maistu.