Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: foxaz
Data: 2009-12-22 13:33:38
jap! cesnakas cia labai i tema turetu but..
Tik vat jei rimtai galvoju, kad neteko ragaut silkes kurioj butu cesnako.

del kosherno maisto tai neesu iki tiek uzkietejes "fanatikas" ir per kucias
atsisakau tik mesos :)

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message

"foxaz" <foxaz@ten.lt> wrote in message

> silke su kaiusiniu ir fermentiniu suriu (mano da best)
>
> Ta pati silke kaip ir pirmam recepte isdeliota silkinej. Panasaus storumo
> sluoksniu kaip ir silkes dedam smulkiai kapota kiausini uzpilame majonezu
> gausiai barstom ant virsaus tarkuoto fermentinio surio (as renkuosi
> Rokiskio).

dar cestnako truksta ir bus silke su pikantishkom saluotom! reiks ishbandyt.
bet paliubomu nekosherishkai ir kucioms netink ;)