Tema: Re: ka nors idomaus is silkes?
Autorius: Arj
Data: 2009-12-23 14:53:56
Panasu teko man kazkada gaminti ragauti, visai patiko:

sudetis morkos+svogunai+saulegrazos+silkes (mazdaug lygiom dalim), gamyba gan paprasta:

pakepinam saulegrazas, paskui pakepinam morkas, paskui svogunus.
viska sumaisom su mazmais gabaliukais pjaustyta silke ir leidziam bent pusvalandi pastoveti.

Nors man asmeniskai visada skaniausias dalis buvo ne silke, o tai kas ant silkes (kepti svogunai, prisigere silkes) :)

"499" <info*trinam*@hardko.lt> wrote in message news:hgrfb2$n26$1@trimpas.omnitel.net...
Silkė su saulėgrąžom

Silkę supjaustome ir dedame į silkinę. Saulėgrąžas  su trupučiu aliejaus labai trumpai, žiūrime  nesudegtų, nes tai
įvyksta  greitai. Kitoje keptuvėje pakepiname svogūnus,  į pakepintus svogūnus sudedame saulėgrąžas, išmaišome ir įdarą
ant silkės.

P.S. Geriau nepatingėti  ir naudoti tik tikrinę silkę, t.y. su galvom, o ne tą,  jau būna paruošta ir nežinia kame
išmirkyta.
Patiekalo receptą atsiuntė: Rita

http://www.gaspadine.lt/patiekalas/silke_su_saulegrazom.html

mes dar dedam razynku