Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: padugne
Data: 2011-05-06 22:06:14
On Fri, 06 May 2011 10:43:48 +0300, Aladdin wrote:

> процентам. Подчеркну, что версия Android в обоих случаях 2.2, этот
> фактор не оказывал никакого влияния на конечный результат.
>
> Na man to pakanka.

Tai ant sveikatos. Tik tas testukas visiskai nepaneigia to ko rasiau, nes
tipines nuotraukos sviesumas yra maziau nei 50%. Lygiai taip pat gali
sukti koki nors filma ir amoled'as taip pat laimes. Jei tai tavo
pagrindinis naudojimo scenarijus tai pirmyn.

Bent jau mano atveju gerokai realiau butu testas su kokiu nors realiu
websaitu screenshotais. Tada amoledai ciulpia veja.

> Na jei pusmeciui telefonas perkamas, tai gal ir px.

Tai kad ir metams ar dviems, toje vietoje dramatisku pasikeitimu kol kas
nematyt. Spek is triju kartu kiek RAM'o prieinama kiekvienam appsui? :)

> O kas ten blogai su tuo istempimu?

mazi pikseliu taskeliai ir tarp ju platus juodi tarpai. Jau pakankamai
slykstu ant 3.7", dar slyksciau ant 4", o ant 4.2" bus visai slykstu.

--
kthxbai.