Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: test
Data: 2011-05-03 15:12:08
"Modestas" <modestas@echelon.se> wrote in message
news:ipoome$mg7$1@trimpas.omnitel.net...
> "Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message

> Nesakė kad žinutėse ieško patternų "Tegyvuoja Osama bin Laden",  į 99
> žinutes iš 100 įkala po tarpą, o į 100-ają įrašo "Ragučio reklamą"? Manau,
> kad tamstos aprašinėtojui laikas keisti žolės dilerį ar kokią knygą
> paskaityti.
> Lietuvoje sename tinkle jūsų žinučių niekas nei mato, nei žino kad tai bus
> žinutė. Siuntėjas siunčia SRI (send routing info) tinklui, ši užklausa
> routinama į paskirties tinklą ir jau paskirties tinklas atsako siuntėjui
> (arba neatsako).

Na nereikia cia taip sakant jau jautriai reaguoti. Ar zinutes tekstas
perkopijuojamas ar ne priklauso nuo SMSC gamintoju. SMSC zinute pirma priima
saugojimui paskui ja bando pristatyti gavejui. Zinutes formatas skiriasi
(gavimo ir pristatymo). Taip kad tokia tikimybe tikrai yra, priklauso kaip
formuojama pristatymo zinute.
Antras dalykas SRI-SM (SRI for Short message) kai numeris yra perkeltas bet
kokiu atveju keliauja i omnio HLR (pagal MSISDN) ir butent sis mazgas turi
nukreipt SRI-SM iki Teledemos (Bites) HLR.
jei numeris nebutu perkeltas jis keliautu tiesiai i Teledemos (bites) HLR.
Tam tikrais atvejais nukreipimas gali ir nesuveikti (kur ir bandoma kolkas
apeliuoti, kad galbut uzsienio SMSC bandydamas pristatyti zinute negauna
SRI-SM atsakymo).
Siaip LT tinklas lygiai toks pats kaip ir visu normaliu GSM operatoriu, ir
senu ji sunku butu pavadint :).

> Ir teisingai siunčia ten kur turite sutartinius santykius, bo skundą
> nagrinėti turi Obuoliai ir Teledema.

> Tuo pačiu reiktų paprašyti kad RRT įpareigotų išspręsti bado Afrikoje ir
> korupcijos Rusijoje klausimus.
Del RRT sustinku, ne RRT cia funkcija, bet o taciau ka daryt?? :).