Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Modestas
Data: 2011-05-03 12:06:30
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:ipoaeb$vva$1@trimpas.omnitel.net...
> O tai kur tos kodo priklausomybes saugomos ir is kur jos traukiamos?
Tranzitinių operatorių STP

> Ir ten informacija nekintama ir nepriklausoma nuo migraciju?
Kintama (pasaulis greitai keičiasi), bet tikrai nepriklauso nuo kiekviename kaime atliekamų numerio perkėlimo operacijų.
T.y., kokiam nors DTAG visiškai po barabanū kur Lesote savo numerį nusinešė koks nors Vasia

> Tada pilnai tikiu kad omnis gaves tokia zinute jos teisingai
> nenuroutina.
Jei neroutintų, SMS žinučių tamstai išvis niekas neatsiųstų

> Nes jau suradau panasia problema vodafone naujojoj zelandijoj. Tai ju technikas man ir
> parase, kad problema buvo pas pirmini operatoriu, atseit jis tu zinuciu teisingai neroutindavo. Tik
> va kaip omni pajudinti kad pas juos problema, nes jie uzsispyre aiskina kad pas juos viskas gerai:/
Sunkiai tikisi kad Vodafone NZ technikas apie jo diagnozuotą problemą ne informavo operatorių ar savo tiekėją pridėdamas diagnostikos rezultatus, o vietoj to paprašė tarpininkauti jūzerį
Scenarijaus kad iš tos puikios šalies skambučiai ir žinutės ateina per lietuvišką "Ežio telekomą", manau, galima nesvarstyti

> Siuntejas speju yra Apple:) Birka jis ten aiskinsis. Beje jiems skambinau jau, tai jie man kaip tik
> aiskina kad cia ne ju problema, jie atseit nieko paziureti negali, nes viskas automatiskai veikia ir
> atseit cia operatoriaus problemos, o ne ju.

Aš šiuo atveju manyčiau, kad neturint galimybių pasižiūrėti/pamatuoti kas buvo siunčiama ir koks rezultatas, negalima daryti jokių patikimų išvadų kur yra problema.