Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Aladdin
Data: 2011-05-03 13:30:54
On 2011.05.03 12:06, Modestas wrote:

> Sunkiai tikisi kad Vodafone NZ technikas apie jo diagnozuotą problemą ne informavo operatorių ar savo tiekėją pridėdamas diagnostikos rezultatus, o vietoj to paprašė tarpininkauti jūzerį
> Scenarijaus kad iš tos puikios šalies skambučiai ir žinutės ateina per lietuvišką "Ežio telekomą", manau, galima nesvarstyti

Niekas niekur juzeriu nesiuntinejo. Juzeriai kele triuksma, operatoriai tarpusavyje bendravo ir
problema pasalyno. Is to kiek susiduriau bandydamas isspresti problema su musu operatoriais - panasu
kad ju tarpusavio bendravimas yra kazkas is fantastikos srities:/ Dabar jau galutinai man aprase
problema. Problema budavo tame, kad operatorius is kurio budavo migruota zinute pacia zinute
permesdavo i reikiama tinkla, bet kazkodel tai zinutes gale ikaldavo dar tarpa. Del to pas juos
nesiaktyvuodavo.

> Aš šiuo atveju manyčiau, kad neturint galimybių pasižiūrėti/pamatuoti kas buvo siunčiama ir koks rezultatas, negalima daryti jokių patikimų išvadų kur yra problema.

Tai galima daryti isvada kad is viso sitos problemos neimanoma isspresti, nes man Omnis pasake kad
jie atseit negali paziureti kas ateina mano numeriu i ju tinkla. Kazkaip drysciau tuo suabejoti.
Jauciu be rrt nelabai pavyks kazka isspresti:(