Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Aladdin
Data: 2011-05-04 10:03:23
On 2011.05.04 09:04, test wrote:

> Siaip vienas dalytas man nera paaiskinamas. SMS zinutes pristatymo principas
> yra visur vienodas, tai kodel siunciant is UK zinute paprastai ji daeina o
> jeigu siuncia Apple ne.

Tai gal jei apple siustu paprasta zinute tai gal tokia irgi daeitu. Bet jie siuncia taip vadinamus
silent sms. Gal su ju nukreipimu kas nors negerai? Gal omnis tokias is vis atmeta? O gal jie
normaliai perkreipiami, tiesiog zinutes content'as kiek pasimodifikuoja ir ifonas tokio reikalo
nebepripazysta. Bet kiek klausinejau operatoriu - visu atsakymas vienodas, jie negali paziureti ar
man atejo zinute:/ Man pradzioj pacio turinio visai net nereiktu, uztektu pacio fakto, atejo ji ar ne.