Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Modestas
Data: 2011-05-04 10:31:55
"test" <svidma@gmail.com> wrote in message news:ipqq9m$6c4$1@trimpas.omnitel.net...
>  itariu nesusikalbam, arba kaip nors as blogai isivaizduoju
> GSM tinkla.
Viskas iš esmės teisingai, tik vienas netikslumas:
> Veliau siunciamas SMS jau turetu keliauti tiesiai i Teledema SMSC
Apple turėtų naudoti išsiuntimui savo operatoriaus SMSC, kuris susisiekia su paskirties tinklo MSS/MSC ir pristato žinutę
Nebent Apple nori sutaupyti babkių/sistemos resursų ir bando atsakinėti per kliento naudojamą SMSC (Teledema/Bitė) ar kokį nors "Ežio telekomą". Bet tai pasakyti gali tik jie patys.

> Siaip vienas dalytas man nera paaiskinamas. SMS zinutes pristatymo principas
> yra visur vienodas, tai kodel siunciant is UK zinute paprastai ji daeina o
> jeigu siuncia Apple ne.

Man irgi įdomu kame čia replės, tačiau sutikime - už šį tyrimą klientas moka savo paslaugų tiekėjui.