Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Aladdin
Data: 2011-05-04 11:16:32
On 2011.05.04 10:41, Modestas wrote:

> Jau rašiau, kad visi SMS vaikšto tiesiogiai tarp siuntėjo SMSC ir paskirties tinklo MSS/MSC. Ankstesnis tinklas tų žinučių išvis nemato.
> "Servisinės" žinutės yra tokios pat žinutės, tik su atributu

Cia aisku galima gincytis iki nukritimo bet tai reikia bandyti ir ziureti. Jei zinute eina i omnio
tinkla (ka teledema ir teigia) be sukontaktavimo su omniu tikrai nieko nepavyks padaryti. Jie bande
lyg ir ziureti bites tinkle ar ateina tos zinutes, bet sako kad neateina. Vodafone NZ atveju
techniniai sms atsakymai eidavo butent i sena tinkla, o ne i dabartini abonento tinkla ir tas
technikas atsake kad pas juos NZ naudojama tokia tvarka, vadinasi gal ne visur viskas identiskai
pasaulyje veikia?

> Aš tai SLA atitinkančių rezultatų reikalaučiau iš paslaugos teikėjo, manau kad konstruktyvus bendravimas su kitais dalyviais yra tiekėjo problema

Tai manai as ju nereikalauju?:) Reikalauju pakankamai, po truputi ten viskas juda. Bet ir pats dar
bandau visokias skyles, gal per kokia pavyks pralysti, nes problema sprendziasi jau pusmeti:(

> Aišku užjaučiu, kad lūkesčiai šiek tiek prasilenkia su nusipirkto aptarnavimo kokybe. Bet tamstą ten kažkas su grandine prirakinęs laiko?

Na man patinka Teledemos bendravimas su zmogumi, patinka pasiulytos salygos (niekas nieko geriau
nepasiulo), patinka ju inetas skirtingai nuo to ka omnis duoda - todel ten ir sedziu. Kas is to kad
buciau sakykim biteje? Manau tureciau panasia situacija. Dabar su jais sneku, tai jie man aiskina
kad ciut ne su visais migruotais numeriais is pagrindiniu tinklu i kitus FT aktyvacija neveikia:)
Nors realiai yra kiek kitaip. Ar cia turima omenyje kad laime butu tik vienu atveju - sedint omnyje?

> O patiems nagrinėti problemas savo eksploatuojamame tinkle jiems niekaip nesigauna?

Tai ar jie turi koki savo tinkla? Sakau gi, bande ir patys ziureti, bande ir su bite ziureti -
atsakymas vienas, zinutes grazinamos i omni, o ne tiesiai i mano tinkla. O kad kazka toliau daryti,
reik kreiptis i omni, ka labai tikiuosi jie greitu laiku padarys.

Na blogiausiu atveju jei niekas nepasikeis ir matysiu kad be to FT mirstu - bandysiu numeri keistis,
ko nelabai noretusi:(