Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Modestas
Data: 2011-05-04 10:41:44
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:ippllp$1b9$1@trimpas.omnitel.net...
> Todel ir manau, kad su Omniu gali buti kazkas panasaus.

Aš taip nemanau

> Kadangi tai yra ne paprasti sms, o taip vadinami silent sms, jei reiks, galiu
> tiksliau ju aprasymo paieskoti, bet manau gal ir pats zinai, Omnis manyciau laisvai gali tokius sms is vis blokuoti ir i kitus tinklus
> ju nepermetineti, gali permetineti ir kaip nors nekorektiskai.

Jau rašiau, kad visi SMS vaikšto tiesiogiai tarp siuntėjo SMSC ir paskirties tinklo MSS/MSC. Ankstesnis tinklas tų žinučių išvis nemato.
"Servisinės" žinutės yra tokios pat žinutės, tik su atributu

> Ta ir sakau, uzdaras ratas - visi siuntineja vieni pas kitus.

Aš tai SLA atitinkančių rezultatų reikalaučiau iš paslaugos teikėjo, manau kad konstruktyvus bendravimas su kitais dalyviais yra tiekėjo problema

> Jau seniau iniciavo sprendima per Bite:) Kiek supratau Biteje su jais visokiais tokiais klausimais labai nenoriai snekamasi, be to lyg
> ir buvo pasakyta, kad bite nenori kreiptis i omni, nes tas nieko greiciausiai nedarys. Be to nepatenkinti yra tik keletas smulkiu
> klientu, matyt dar ir del to labiau nepasivarginama.

Aišku užjaučiu, kad lūkesčiai šiek tiek prasilenkia su nusipirkto aptarnavimo kokybe. Bet tamstą ten kažkas su grandine prirakinęs laiko?

> Dabar laukiame kol teledema pati omniui ir rrt pisulkas surasys, nes lyg ir issiaiskino kad pati ta daryti gali:)

O patiems nagrinėti problemas savo eksploatuojamame tinkle jiems niekaip nesigauna?