Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: test
Data: 2011-05-02 16:59:31
Na siaip gali but kaltas stociu gamintojas (butent tas kas nukreipineja - is
ko migruota). Pas omni bus Nokia, pas Bite Erricsson. Kiek zinau ten HLR
kazkaip tiesiai turetu klausk "mano numeris" duomenu bazes i kur kreipt, ale
FNR savybe pas pacius HLR tiekejus. Beto gali but tam tikri apribojimai ir
pacio operatoriaus kreipiant srauta kai tu bandai naudot Iphone kuri
oficialiai ale galima naudot tik pas Omnitel ant LT, nes viskas pradzioj
keliauja per Omnitel (jei migruota is Omnitel) ir jei jis mato kad tu cia
dabar bandai naudot Iphone servisa blokuoja aktyvacija.
Cia tik spejimas :).

Beje tu gal tik negauni ak