Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: padugne
Data: 2011-05-05 20:05:13
On Thu, 05 May 2011 11:59:32 +0300, Aladdin wrote:

> Na pasiskaityk esamas apzvalgas, manau suprasi. Pas LG ne amoledas,
> energijos srebia daugiau, atminties mazai, pas samsung'a gigas na ir

Taip kategoriskai neteigciau. Amoledai kaip zinia maziau energijos
vartoja tik ant juodo fono. Ant balto (didzioji dauguma www puslapiu)
vartoja bent 3x daugiau uz LCD.

Atminties kiekis irgi visiskai px, siais laikais nelabai kas isnaudoja
512mb, ateity irgi nematau kodel tai turetu keistis.

> t.t. Aisku butu idomu sensation garsa isgirsti, man labai patinka sense
> interfeisas. Aisku neaisku kiek gerai ta ju nauja nestandartine
> rezoliucija.

Manau geriau nei amoledine gyvates oda istempta ant 4.2"

--
kthxbai.