Tema: Re: Numerio perkelimas
Autorius: Modestas
Data: 2011-05-03 09:41:41
"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:ipme25$v8k$1@trimpas.omnitel.net...
> Bites bandziau isgauti, tai jie man sako kad egzistuoja baze ir kad siuntejas turetu ta baze
> naudotis ir tiesiai siusti i dabartini tinkla, o ne per sena operatoriu. Bet kadangi FT
> nesiaktyvuoja, speju kad taip nera.

Jei siuntėjo SMS naudojamas centras yra ne pas lietuvišką operatorių, tada jis bandys siųsti operatoriui pagal kodo priklausomybę, o tas nuroutins į paskirties tinklą.

> Ir kaip dabar issiaiskinti, kur tas visas reikalas pastringa:(

Reikia kreiptis į siuntėją kad jis tirtų iš savo pusės. Bo be siuntėjo niekas nežinos ką jis siunčia, kaip ir pro kur. Kreiptis gali ir paslaugą teikiantis operatorius.