Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2011-01-08 19:33:24
On Fri, 07 Jan 2011 23:29:53 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Patvirtina iš principo, bet ne tokiam dramatiškam lygyje kaip ta
> persona. Ir jau šimtą kartų rašiau, kad to fakto iš principo nieks
> nenurašo, jis yra senai žinomas. O dabar remtis ta persona kaip

Bent jau cia tai simta kartu labai entuziastingai tvirtinai, kad sitos
nokijos gedimai niekuom neypatingi.

> autoritetu ir pirminiu žinių šaltiniu tai ką aš žinau. Yra tam tikras
> nemažas kontingentas žmonių, kurie informacijos apie politiką ieško
> Vakaro Žiniose, aš jiems nepriklausau.

Bet taip pat nepriklausai ir tiems kurie informacija semiasi kad ir is
cia cituotu tos pacios nokijos manageriu. Kitaip tariant - informacijos
apskritai neieskai nes viskas ir taip aisku :)

--
kthxbai.