Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2010-12-16 00:09:48
On Wed, 15 Dec 2010 16:54:59 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Ir? Parodyk pirštu kurie čia blizgantys patikimumu ir negendantys,
> pasijuoksim. Jei jau pradedam dramatizuoti ir verkti, kur nusirito

O kam rodyt? Tai kad kiti subines dar visiskai nereiskia kad nokia yra
balta ir pukuota.

> pasaulis ir šiuolaikinis jaunimas, tai N8 bent jau nesprogsta, kaip ne
> kurie kiti:
> http://www.crunchgear.com/2009/08/12/yet-another-exploding-iphone/ Aš

Sito apie N8 dar niekas nezino, ju kol kas dar pernelyg mazai parduota ir
pernelyg trumpai naudojama.

> Tai taip, aš tai jau pirksiu nesprogstantį! Nenoriu, kad man pusę galvos
> nuneštų ;)
> Jei rimtai, tai beviltiška ieškoti krūvoje iš to paties lygio komponentų
> pagamintų žaisliuko kažkokio išskirtinumo ir dar pagal anekdotinius

Isskritinumo kiek pastebejau niekas nereikalauja.

> kriterijus, kaip kažkas kažkur papletkino. Nebent būtum koks marketingo
> fanas, tada galima ieškoti madingiausio ir stilingiausio, bet tada jau
> racionalumo nėra.

I marketingo fanus gal nerodysim pirstais :)

Jei man noretusi N8, tai as daryciau kitaip: luktelciau dar koki menesi
ar du kol nuses dulkes, o tada jau ziureciau. Gal triuksmas ims ir
nurims, gal bus koks firmwaro ar hardwaro updeitas. Bent jau mano akyse
nokija defaultinio pasitikejimo kreditu jau deja nebeturi.

--
kthxbai.