Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-12-13 17:15:38
Ir kas, kad persikrovė? Aš suprantu, kad kai nuosavas telefonas sugenda,
tai savininkui pasaulinė tragedija, bet aplamai tai tiesiog statika,
kažkiek procentų sugenda, jie keičiami-remontuojami pagal garantiją ir
neša nuostolius, likę ne. Jei visi gestų, tai senai kontora būtų
subankrutavusi.

Iš to pačio straipsnio: ..процент брака Apple iPhone в России составил
при начале официальных продаж около 6 процентов. Но это были прямые
возвраты от тех, кто понял, что телефон им не подходит. Все аппараты
работали, не имели аппаратных проблем.. - čia protingo žmogaus parašyta,
jūs ką nors supratot?
....потеря одного из контактов на плате, которая и вызывала запись мусора
вместо той информации, что отправлялась на эту память по шине... - čia
tai išvis girtos kumelės sapnas žiūrint į lempą, iš serijos žmogus baigė
kažką su elektronika, bet nežinojo už kurio galo laikyti lituoklį, tai
nuėjo į žurnalistus. O kaip pinigai uždirbami tokio lygio žurnalistikoj,
tai žinoma, kol reklamos užsakovas moka, tol nieko labai blogo nerašo,
nustoja mokėti, iš karto primena, jog kiekviena musė iš tikro yra
dramblys pasirodo.

Dėl kokybės aplamai, tai gali būti, kad Nokia nuleido kokybės kortelę,
bet tai pirmiausia ją nuleido konkurentai ir kur kas žemiau, pažiūrėkit
kokio ZumZum gamintojo kokybę. Tiek Nokia, tie iphone dabar kepa tas
pats Foxconn, tai kalbėti apie kažkokius išskirtinius gamybos procesus
nėra prasmės.