Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2010-12-20 13:49:39
On Sun, 19 Dec 2010 19:44:03 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Mesje anksčiau tai pateikėt kaip visuotinai pripažintą Egzperto nuomonę
> o ne šiaip asmeninį pasitikėjimą ar pasivaidenimą. Aš durnas pradėjau

Nezinau is kur trauki tokius keistus dalykus. Nes kiek man zinoma, sitame
niufsgrupe bendrauja privatus asmenys, todel jei nenurodyta kitaip, tai
ju destomos mintys yra isimtinai ju asmenine subjektyvi nuomone.
Primink kuriame poste parasiau kad tai oficiali visuotinai pripazinto
egzperto nuomone.

> Tai pala, čia ėjo kalba apie bugų taisymą ir pagadinimo šansų išankstinį
> skaičiavimą, o ne apie rezultatų skaičiavimą post factum. Post factum
> tai be abejo žino tie, kuriems to reikia.

Turiu pripazint, kad nelabai suprantu ka nori pasakyt.

> Na įkalbėjai, dar sykį nuėjau paskaičiau: ...Смерть Nokia N8 и Nokia C7
> по всему миру... ...ти телефоны содержат массовый брак,.. ...умирает
> Nokia N8 во всем мире.. (paplepėjus su vietinės taisyklos priėmėju, jei
> tas buvo)
> ...это только начало проблем, дальше они будут нарастать как снежный
> ком...
>
> Tai aišku, jog tas straipsnis ne teisinis dokumentas, bet subjektyvus
> įspūdis iš visos tos rašliavos, tai kad tik laiko klausimas, kol visi
> suges.

Na ir? Akivaizdziai turi dovana perskaityt tai ko neparasyta. Ir ignoruot
tai kas parasyta. Belieka guztelti peciais, gal mesje taip patogiau.

> Tuos N8 žmonės užsisakinėjo iš anksto, išleidimą atidėliojo ilgiau, negu
> reikia, su žala rinkodarai. Nemanyčiau, kad tyčia sandėly laikė.

Jie privalo laikyt, taip jau sitas biznis dirba. Plius praeis geras menuo
kol siandiena surastas bigfixas pateks i gamyba. Ir dar bent pora
savaiciu kol telefonai is gamyklos nukeliaus iki prekystaliu. Cia jei
nenutiks nieko nenumatyto.

> Kodėl man reikia šitos, aš jau aiškinau. Ne todėl kad ant jos etiketė
> tokia, o todėl, kad kitos neturi nieko, ko man reikia. Visiškai nieko.

Zodziu jei nokia nebutu isleidus N8 tai nutiktu totali katastrofa. Liktum
be telefono. Na gerai, jei jau taip rimta, tai defekto rizika galima
ignoruot, nesvarbu kokia auksta ji butu.

> Žaidimas būtų nebent ar kitos egzistuoja idealios sterilios balutės. Iš
> mesjė minčių galima buvo suprasti, kad gal kur nors tokios egzistuoja,
> tik aš kvailas nežinau.

As net neabejoju kad jos egzistuoja, bet kadangi jau pasakei kad ne, tai
ir gipsas. Jei jau nori butent TO saldainio, tai bergzdzias darbas
siulyti kitus. Nes visada sugalvosi kodel tie anie kiti neskanus.

> Tik nežino, kaip tuos būdus pritaikyti kiekvienam nuo konvejerio
> nuėjusiam telefonui. Pritaiko bandomiesiems, o po to tikisi, kad nieks
> nepasikeitė. Dažniausiai ir nepasikeičia, bet kartais ir kitaip būna.

QA mokslas be kita ko yra siekti, kad visi nuo konvejerio nueje telefonai
butu kuo vienodesni.

> Šiai, turint begalinį pinigų kiekį, galima pasiekti idealią kokybę.
> Todėl sako, jog nuo perfekcionizmo geriausiai gydo pinigų trūkumas.

Apie absoliutizma jau berods rasiau, negi dabar kartotis?

> Tai čia tas pats žinomas pranešimas. Sakyčiau tokius pranešimus daro
> daugiau dėl triukšmo žiniasklaidoj, ne dėl faktinių procentų. Su ar be

Jei butu TIK del triuksmo ziniasklaidoje, tai pranesimas butu visiskai
kitoks. Butu isdidziai pasakyta, kad nukijai labai svarbi jos produkcijos
kokybe ir kad naujojo flagmano broko koeficientas zemesnis nei iprasta
industrijoje. Bet va kazkodel nepasake. Ir netgi uzsimine, kad tikisi
situacjos pablogejimo.

O kas tau butu "tragiska"?

--
kthxbai.