Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2010-12-19 14:41:16
On Fri, 17 Dec 2010 18:38:10 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Idomu kas čia trolina, aš prašau konkretumo, o tamsta bandot man
> įsiūlyti kažkokias pievų pievas apie pasitikėjimo kreditus, nežinia už
> ką ir kaip.

Mesje trolina. As tau visiskai nieko nesiulau. Jei nori pasikabinet prie
zodziu, gerai, pamirskim tuos "kreditus" ir lygiai ta pati pasakykim
kitaip: "nokijos brando kokybe nebepasitikiu". Parasiau lyg ir labai
konkreciai, ne?

> Aš irgi kartais pataisau vieną kitą programą ir puikiai suprantu, kad
> tokių garantijų nebūna, tai tiesiog laimės ar tikimybės reikalas.

As kadangi irgi pataisau, todel puikiai suprantu, kad mineti "laime" ir
"tikimybe" yra netgi visiskai neatsitiktiniai beigi kryptingai itakojami
dalykai.

> Tikimybė prikišus nagus išlįsti dar blogesniems bugams visada
> egzistuoja, didelė ar maža. Galima tik vertinti, jog toks ir toks
> paviršutiniškas nagų prikišimas tikriausiai nieko nepakeis, tai galim
> nagus prikišti, nes rizika minimali. Jei nori garantuoti, kad viskas
> 100% ok, turi praeiti visą visų fytčų A-Z testavimo procesą nuo pradžių,
> kad kainuoja tiek ir tiek ir nebūtina apsimoka.

Apie 100% kalba arba kvailiai arba fanatikai arba demagogai. Bet yra
labai didelis skirtumas ar "40% ok" ar "95% ok".

> Na nežinau, yra namie ta n8, viskas veikia, niekad nepersikrovė.
> Paskaitau kitų pirkėjų atsiliepimus, na yra kurie nepatenkinti vartotojo
> sąsaja, dar kažkuo nežinia kuo. Stabilumu nelabai pastebėjau, kad kas
> skųstusi, išskyrus tuos jūsų „Vasias“. Ryšio ar pokalbio garso kokybe
> irgi nieks nesiskundžia, sako geresnė nei obuolio, bet aš asmeniškai
> nelyginau tai netvirtinsiu. Tai kuom man dabar tikėti, pačiu savim ir
> tuom ką aš galiu  pats pačiupinėti ar jūsų internetiniais išvedžiojimais
> kaip galėtų būti, jei būtų?

Jei manai kad esi pakankamai prasminga statistine imtis tada taip, tavo
teiginys yra prasmingesnis nei tulo vasios kuriam ta N8 uzsilenke. Tik
turesi paaiskinti kodel tavo ikunyta statistine imtis yra prasmingesne
nei vasios :)

> [...]
> pakenčiamą foto su 1/1.83" sensorium ir 2.8/28 optika. Apie HDMI tai net
> nešnekėsiu. Samsung kažką žadėjo išleisti, bet kol kas ten tik svajonės.
> Tampytis atskiro fotoaparato irgi visai nenoriu. Tai jei kažką žinot, ką
> aš pražiopsojau, parodykit pirštu. O ten pirktis kažką kitą su žaisline
> optika ir programiniu nuotraukų „pagerininimu“, tai vadinasi nusipirkti
> už tuos pačius ar didesnius pinigus daiktą, kuris palyginus su N8 yra
> jau brokuotas iš gamyklos, nes taip padarytas, ir niekas jo net netaisys
> ir pretenzijų nepriims. Kam man to reikia?

Tai ql, niekas gi nepriestarauja. Nerasiau nei zodzio nei apie nokijos
fotografiju nei apie rysio kokybe.

> Va aš ir norėčiau kad pasiūlytum. Nes paskaičius galima suprasti, jog
> žinai kažkokius brandus, kurie negenda ar genda išskirtiniais atvejais,
> o tik Nokia, gal dar Samsung išskirtiniai blogiečiai. O argumentų,
> kuriuos būtų galima „pačiupinėti“, taip ir neperskaičiau.

Tai noret nedraudziama. As tiesiog paminejau, kad mano nuomone is sitos
balutes *kol kas* geriau negerti, nes gali susirgt. Nes kai kas is
gerusiu jau susirgo beigi sitoj balutej jau ne pirmas kartas.
O tu iskart isizeidei ir pareiskei, kad jau gerei, dar nesusirgai ir
apskritai "parodyk tada kita balute". Kiek neadekvati reakcija, ane? :)

> Nėra tokių stebukladarių, kurie gamintų negendančius daiktus. Ir dar

Zinoma nera. Apie absoliutizma jau rasiau auksciau.

> stabiliai ;)) Atsiųs kiniečių gamyklėlė lievo cheminio komponento, vieno
> iš tūkstančio galimų, ir nueis ta kokybė po pusės metų nuo gaminio
> išleidimo šaibais nepaisant visų pastangų. Laikai kai elektroniką visi
> darėsi nuo a iki z patys seniausiai praėjo, jei kada ir buvo. Sveiki
> atvykę į Žemę.

Niekur nebuvom isvyke. Bet mineta rizika galima rimtai minimizuoti turint
veikianti Q&A procesa.

> Ir ką, kitų telefonų neremontavę? ;) Nueik kada į MTTC ar kokie ten
> remontininkai tau arčiau, rasi visokių brandų ir visokių modelių, kokių
> tik širdis geidžia. Viena sykį vienai kompanijai (ne)pasiseka, kita sykį
> kitiems, laimės dalykas.

Jei tai butu tik 1 sykis - nebutu apie ka diskutuot. Bet nokijos atveju
tai panasu kad tampa nebe isimtimi bet taisykle. Anksciau to nebuvo.

--
kthxbai.