Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2010-12-20 00:33:08
On Sun, 19 Dec 2010 15:04:26 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Dabar gal jau po 10 postų galų gale konkrečiau mesjė parašėt. O anksčiau
> tai buvo tipiškas trolinimas be argumentų kaip viskas blogai su

Mesje vaidenasi. Parasiau viska ta pati, nei daugiau nei maziau.

> Tik tuos procentus suskaičiuoti dažniausiai neįmanoma. Ir dar kai
> padarai 100 kartų po 95%, tai kiek ten tų procentų pagal tikimybių
> teoriją lieka?

Jei tu nesi atsakingas uz nokijos gamybos tai tiksliai suskaiciuot
paprastai ir nereikia. O apytiksliai (bet pakankamai) galima ivertinti
pagal tai kas girdisi internete. Dar tiksliau galima ivertinti jei
pazisti kazka kas banaliai susijes su prekyba, tegu ir zemiausioje
grandyje. Nes parejusius telefonus eiliniai zmones dazniausiai atnesa ten
kur pirko.

> Nemanau, kad mano vieno atskirai paėmus reikšminga. Bet - kaip jau
> minėjau, prieš darydamas tą imtį aš domėjausi, kaip kitiems pirkėjams
> sekasi, tų kitų pirkėjų kiekis jau buvo statiškai reikšmingas. Kadangi
> mano duomenys rodė, jog kitiems sekasi iš esmės gerai, ta mano imtis
> praktiškai patvirtino teoriją, kad jokių didelių problemų nėra. Dabar
> jeigu vienas suinteresuotas asmuo kažkur Rusijoj kitam pasaulio krašte
> bando teigti priešingai, jog bugas 100%-inis, vadinasi jau mano vieno
> imtis tą 100% paneigia, nekalbant apie kitus. Tai aš ir darau išvadą,

Grieztai tariant tu tu sito dar nezinai. Seip toks grieztas pareiskimas
is ano piliecio puses atrodo kiek kvailas, todel specialiai nuejau
paskaityt ka jis ten raso. Apie 100% nei zodzio, nezinau is kur
istraukei. Jis raso apie tikrai milziniskus 5% broko rusijoje per pirma
menesi. Anaiptol ne 100%.

> kad jis arba dėl savo suinteresuotumo, arba dėl eilinio noro sukurti
> sensaciją daro iš musės dramblį. Ir šiaip jau tas bugas buvo rugsėjo
> mėnesio gamyboj kaip suprantu, tai per tiek laiko nemažai šansų tiems
> brokuotiems telefonams vienaip ar kitaip išsivaikščioti, turint omeny
> kad N8 lentynose nesivoliojo, o buvo iškart išperkama.

Gal taip, gal ne, neaisku kiek nokija ju jau prikepus. Zinant kad siame
versle gamintojai paprastai prikepa milziniskus produkcijos kiekius dar
pries pradedant prekyba. Todel visai gali buti, kad dabar pardavinejami
telefonai i prekyba keliauja vis dar is sandeliu.

Aisku bus arba tada kai nokija pasakys konkrecius serijinius numerius
arba nutils diskusijos forumuose (kad ir pacios nokijos).

> Tai aišku, kad adekvati, jei man siūlo visai negerti, kad nesusirgčiau.
> Tai jei mesje siūlot iš tos negerti, pasiūlykit kitą sterilią balutę,

Akivaizdziai nori gerti is butent sitos, tai nera prasmes zaisti tu
kvailu "o gal nori sito saldainio?" zaidimu. Nes ka bepasiulyciau viskas
apriori bus blogai.

> nes gerti vis tiek žmonėms reikia dabar, ne už pusės metų. Kas toliau,
> gal jūs Vilniuj nekvėpuokit, nes pavasarį oras buvo užterštas dulkėm?
> Negėręs ištempčiau savaitę kitą, o paskui ir kojas užversčiau ;) Galiu
> tą patį pakartoti, kad visos kitos irgi balutės nėra sterilios, ir už
> pusės metų lygiai taip pat nebus sterilios, lygtai šito anksčiau kas
> nors nežinojo? Mesjė irgi šitą žinot, dėl to į kitas balutes ir nerodot.
> Tai kam kabintis prie vienos konkrečios balutės?

Nes si konkreti panasu kad turi konkreciu problemu.

> Būten tokios, kai problema išlenda tik po pusės metų naudojimo dėl
> tiekėjų kaltės, Q&A niekaip neminimizuos.

Q&A mokslas zino begale budu kaip tuos puse metu gerokai pagreitinti.
Plius konkreciai sios nokios atveju net ir realiame laike to pusmecio
netgi nereikia laukti.

> Mano kuklia nuomone, situacija kol kas nėra tokia jau dramatiška, kaip
> mesjė piešiat.

Jei taip nebutu (t.y. defektu % nevirsytu "normalaus" broko), tai nokia
apskritai nematytu reikalo apie tai uzsiminti, kad ir cia:

http://uk.reuters.com/article/idUKTRE6AI11W20101119

Isvyniojus is korporatyvines vatos sitas nokijos vadybininko pareiskimas
yra "omfg".

--
kthxbai.