Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2010-12-17 00:41:55
On Thu, 16 Dec 2010 11:07:11 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Tai kokia dabar išvada, abuoliai suprogsta, vadinasi nepirkim N8, nes
> jos akumai gali būti iš tos pačios gamyklos? ;)

Nea, isvada kad tiesiog banaliai trolini. Jei jau butinai nori pavelt
diskusija, tai apsimest kvaileliu galima ir itikinamesniais budais.

> Daugumai tų, kurie nusipirko dabar, veikia ir esama "revizija". Nemanau,
> kad dėl kažkokio atsitiktinio broko kažkas puls daryti naujas perdarytas
> "revizijas", kam to reikia, kad tektų naujus bugus gaudyti?

Jei nokija bent kiek supranta savo versla tai ivels maziau bugu nei
pataisys.

> Ne, aš noriu vadovautis racionaliais kriterijais. O ne kažkokias
> ymydžais, biznio-širpatrebo segmentais, ką Vasia ir Zosia paskutiniam
> savo bloge parašė alaus įkalę ar gavę kapeikų alui iš konkuruojančio
> reklamos užsakovo.

Tai vadovaukis, negi kas priestarauja. Jei zosia ir vasia netinka, tai
kas tada tinka? Zhora ir frantishekas bus gerai? Ar esi personaliai
istyres n8 kokybe ir gali pagrystai tvirtinti kad su ja viskas okei?

> O pats man susidaro įspūdis, jog siūlai vadovautis brandais, kažkieno
> nežinia kieno išduotais pasitikėjimo kreditais, ir pirkti tai, kas man
> asmeniškai būtų visišas ir nepataisomas lievakas pagal man aktualias
> technines charakteristikas. Man ne itin svarbu, kas tą telefoną padarė,

Primink ka tokio as siuliau pirkti?

> Nokia ar HTC ar aboulys, visi jie mano nuomone sugeba padaryti ir ne
> šlamštą. Man svarbu kad darytų, kas man reikia, jei nedaro nuo pat
> pradžių, kas man iš to brando ir jo pozicijos įvaizdžio ir stiliaus
> formavimo varžybose duotu momentu.

Taigis kad nebevisi. Stabiliai gera produkcijos kokybe automagiskai
nesigauna ir nokla sioje vietoje panasu kad nebesusitvarko. Samoningai ar
ne - kitas klausimas.

> Jei turi konkrečią palyginamą ir statistiškai reikšmingą statistiką,
> kiek kas kada sugedo, tai prašau ant stalo. Bet tokios statistiškai
> reikšmingos nelabai yra skelbiama.

Tai zinoma. Bet kadangi neuzsiimam moksliniu darbu rasymu tai pilnai
pakanka ir to kas matosi aplink. Pvz jau vien sitam grupse kiek zmoniu
yra remontave savo E52. Ir tai ne vienintelis paskutiniu keliu metu
nokijos produktas su keistai dideliu defektu %.

> Yra dar kita kategorija gamintojų, kurie išleidžia ir net nesiruošia
> kažko "dadirbinėti", pasako kad čia fytča, o ne joks ne levakas, ir taip
> turi būti ir bus, ir nieko mes nedarysim. Tokios stebuklingos

Ir?

> Didelė dalis nuskambėjusių masinių gedimų elektronikos gaminiuose buvo
> visai ne dėl gamintojų ar konstruotojų, o dėl kokių nors trečios eilės
> tiekėjų, kurių neįmanoma sukontroliuoti, kaltės, pateikusių šiek tiek
> lievas medžiagas ar komponentus. Dabar suvesti tikimybę vien į tai, koks
> brandas užlipintas ant galutinio gaminio, na ką aš žinau, nematau jokios
> logikos ir racionalumo, tai tas pats, kas pirkti telefonus pagal madų

Absoliuti kontrole zinoma neimanoma, bet levako tikimybe netgi labai
reguliuojama. Ir tai jau galutinio "brendo" pareiga. Vieni su ja
susitvarko geriau, o kiti - blogiau.

--
kthxbai.