Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2011-01-05 00:27:26
On Mon, 03 Jan 2011 01:46:35 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Mesje man sunku suprasti, dabar jau sakot kad tie hipotetiniai 5% jau
> visa baisi problema? Kažin kodėl man nebaisu. Aišku lyginant su

5% defektu per pirma menesi? Taip, daikto kokybes poziuriu "baisoka".

> perfekcionistiniais gamtoje neegzistuojančiais gaminiais, tai gal ir
> baisu, bet aš tų neegzistuojančių ir nevertinu.

As irgi. Apie perfekcionizma siame threade niekas nekalba.

> Taip, siekti idealo yra kiekvieno žmogaus natūrali būsena ;)

> Čia nėra absoliutizmas, tik pastebėjimas, kad viskas turi savo kainą.
> Jei mesjė dirbat tarkim kokius techninius darbus organizacijoj pagal
> kitų pateiktas užduotis, tai tokie dalykai paprastai sunkiai suvokiami
> ir ignoruojami, čia jau toks gyvenimas. Bet pasistengus suvokti, jog
> dvigubai brangesnio ir 10% rečiau gendančio gaminio mesjė net pats sau
> nepirks, nekalbant apie masinę rinką, akiratis labai prasiplėstų.

Nokijai iki tokiu ekstremumu dar tolokai. Jiem kol kas realiau kokiais
10% pabranginti savikaina ir dvigubai sumazint broko kieki.

> Konkrečių skaičių neįvardinsiu, bet 5% garantinių gedimų yra
> akivaizdžiai net ne tos eilės skaičius, kad galėtų pretenduoti į epitetą
> „tragiškas“.

Per pirma menesi, t.y. is esmes dead on arrival? Seip jau tai yra visiska
katastrofa. Tiek reputacijai tiek pacios nokijos bottom lainui, nes
paremontavus viena telefona nokija nuleidzia i tualeta pelna kuri uzdirbo
kokie 10 vnt kitu nesugedusiu.

--
kthxbai.