Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2010-12-13 09:34:42
On Sun, 12 Dec 2010 19:21:41 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Na ir kokią iš to galima daryti išvadą, jei kažkam pakliuvo telefonai iš
> brokuotos partijos, tai visi telefonai yra b.l.o.g.i.s.[tm] ir visi jie
> suges? Sorius, bet visi telefonai gali sugesti, o jei žmonėms
> "gali"==="taip ir bus", tai jau nesveikas fantazijos perteklius.

Kol kas yra iskelta nuomone, kad minetas N8 bugas yra konstrukcine
klaida. Jei tikrai taip, tada jo, bet kuris is ju gali sugesti. Gali
netgi po garantijos laikotarpio pasibaigimo kas butu itin nemalonu.

Kadangi paskutinius kelis metus nokia itin auksta produkcijos kokybe
kazkaip nebetryksta, tai nematau nieko keisto ar "nesveiko", kad zmones
kiek atsargiai ziuri i mineto N8 problemas. Pinigai vistik nemazi.

--
kthxbai.