Tema: Re: desire z arba nokia n8
Autorius: padugne
Data: 2010-12-16 10:16:54
On Wed, 15 Dec 2010 18:04:35 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Įtariu, jog lygiai tas pats, kaip N8, akumuliatorius ir anksčiau buvo
> naudojamas. Jei ir ne, tai ta kinų gamykla, kurį jį tiksliai tokios
> formos iškepė, jau senai stovi ir savo produkciją visiems parduoda.

Ir visa tai nieko nereiskia. Nes tokie "juokai" (zinoma jei tai ne seip
fantazija) paprastai nutinka del technologiniu gamybos pazeidimu.
Brokuotas separatorius, is kazkur patekusios priemaisos etc. Vienas
akumas gali buti geras, kitas - blogas. Aifonu akumus gi irgi ne abalei
gamina, o galbut netgi tie patys fabrikai kaip ir N8.

> Na ko tada galima norėti? Renkamės tarp tų kurie spogsta ir tų, kurie
> tyliai ramiai, nežalodami klientų, numiršta. Man bet kokiu atveju geriau
> antras variantas, netgi jeigu antro tikimybė būtų žymiai didesnė, vis
> tiek geriau.

O man geriau trecias variantas - kuris nesprogsta ir nemirsta. Ar N8 toks
yra kol kas nezinia. Galbut dar tik bus kai (jei) nokia paleis pataisyta
revizija. Vat ja galima ir imt.

> Pernelyg iracionalu, „pasitikėjimo kreditai“, dar parašyk kad Nokia
> nebemadinga. Jei dėl kiekvieno sugedusio daikto atsisakyti tos
> kompanijos daiktus pirkti, tai reiktų į džiungles persikraustyti
> gyventi.

Tu kaip ir dera tikrama fanatui kazkaip linkes blaskytis po
krastutinumus. Arba visiskai balta arba visiskai juoda.

As nieko iracionalaus tame pasitikejime nematau. Kiekvienas gamintojas
turi savo reputacija. Yra tokiu, kurie paskutinius kelis metus nera
isleide atviro levako. Toki galima pirkt pernelyg nesigilinant i detales,
nes "greiciausiai viskas bus ok". Tokia nokia buvo pries kelis metus. Ir
yra kita gamintoju rusis kurie rinkon neretai paleidzia neisbaigtus
produktus ir po to dadirbineja. Sekmingai arba nelabai. Kaip kad
dabartine nokia ar samsungas. Tokiu paprastai geriau aklai nepirkt, o
pirma leist prisirpt.

> Dėl tų dulkių, tai ir taip viskas aišku, pardavinėja ją jau bent porą
> mėnesių, jei būtų dauguma brokuotų, tai puikiai matytųsi iš visokių
> amazon/ebay/dar kažko pirkėjų komentarų. Viskas ten su gerai, jei
> nesitikėti kažko, ko ten nuo pat pradžių niekas nežadėjo. Aišku, visada
> gali ir vėliau kažkokia problema išlįsti, bet tai lygiai ta pati
> tikimybė nusipirkus kažkokį kitą telefoną.

Tame ir kampas kad tikimybes skiriasi. Ir kaip rodo istorija, pas nokija
tikimybe nusipirkt slamsta siuo metu labai didele.

--
kthxbai.