Tema: Re: Kreivio tinklarastis
Autorius: Laimis
Data: 2010-08-27 13:11:59
aaa rašė:
> Юinoma per mлnesб visш bлdш nesutvarkysim, bet иia Laimis б snukб ir б klynа
> siulл, tai paraрiau kur imho taupyti galima be sodros ir vargрш mokytojш

Į snukį siūlė Šimonytė. Ir labai pagrįstai, nes labai daug maušų kuriems
šviečia, kad atleidus visus valdininkus bus laaaabai daug sutaupyta, kas
toli gražu net nepanašu į teisybės pusę...

O į klyną ir taip gautų nuo savų, nes nemato, nesuvokia, kad valstybę
(ir jos nepagrįstas, išbalansuotas išlaidas) sudaro/lemia (ir) jis pats
ir jo artimieji (lūkesčiai ir reikalavimai). Juk kai tik pabandoma
nurėžti keliolika procentų (filosofinis klausimas -- ar išlaidų
mažinimas ir mokesčių didinimas nėra lygiaverčiai taupymo prasme/esme;
a, Faktai, renkiesi gauti 800 Lt mažesnę algą, ar tiek pat daugiau
sumokėti mokesčių...?) ir tai jau maušai renkasi langų daužyti,
„žlugdomas verslas“, įvairiausios grupės grasina streikais, teismais;
tai apie kokį kiek drastiškesnį taupymą/karpymą čia dar galima bešnekėti?

> "2008 бvykusiш vieршjш pirkimш vertл – 13,5 mlrd. litш. Vieршjш pirkimш
> skaiиius – 9 152. 2009 metais, pradлjus taupyti Kubiliaus vyriausybei,
> vieршjш pirkimш vertл nukrito iki 9 mlrd. litш. Skaiиius – iki 7 633.
>
> Taиiau ar pinigai panaudojami skaidriai? Jei paskaiиiuosime, kiek santykinai
> turлjo sumaюлti vieрiesiems pirkimams skiriama suma, atsiюvelgiant б
> sandoriш skaiиiш, tai ji lygi 11,2 mlrd. litш. Taиiau suma sumaюлjo net iki
> 9 mlrd. Kas lлmл tokб юymш kritimа? Atsakymas – krizл. Jos pasekmл –

Man įdomu apie kokią krizę šnekėtų verslas, jei ši suma sumenktų iki
kokių 5 mlrd...
Ar tie pinigai iškeliauja (iš Lietuvos) kažkam, bet ne UAB'ams (vidaus
cirkuliacijai)...?