Tema: Ats.: Kreivio tinklaraštis
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-26 15:29:39
Na tai viskas kaip ir sakiau - jau tiek kartų apkalbėta, bet pradedi iš naujo. Tai kam tada buvo tiek kalbėt anksčiau? Pabandysiu trumpai kontrargumentuot.

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:i55bp9$f4h$1@trimpas.omnitel.net...
> negirdėjau. girdėjau, kad jei nebūtų šūdų primalęs su visokiais naktiniais mokesčių uždėjimais, vėl atkeitimais ir naujais uždėjimais, tai turėtume mažiau bankrotų.

Mirė tos įmonės, kurios nereikalingos krizės laikotarpiu arba tos, kurios gyveno skoloj ir užrišus skolinimosi kranus neturėdami savų lėšų neišgyveno. Na ir dar tos, kurios ir ne krizės laiku vos galą su galu sudurdavo (tokių, manau, dauguma). Tokių, kurios dirbtų teisingai, naudingai ir bankrutuotų manau buvo labai nedaug. O tokių, kurių užsidarymą sąlygojo naktinės ar kokios kitokios vyriausybės reformos, aš neprisimenu nė vienos. Gal tu žinai?

> taip pat girdėjau, kad kol jis oppozicijojs kartu su kirkilu priiminėjo istatymus ir svaistymus tai viskas gerai buvo, o kai atejo i valdzia tai staiga pareiske, kad anie viska issvaiste, o jis niekam nepritare, cia tik uz ji kazkas gal balsavo.

Jei tu apie SoDra, tai atsakingas yra vadovas (tuo metu ministrė buvo socdemė) + už vyriausybės politiką visada atsako pozicija. Kaip ir už dabartinės opozicijos balsų dauguma priimtus įstatymus atsakys dabartinė pozicija. Tokie jau tie žaidimai. Taip buvo anksčiau, yra dabar ir bus ateityje.

> toliau raso, kad lietuvoj nuosmukis truko trumpiausiai. čia išvis atitrukusio nuo gyvenimo tik į kažkokias lentelės žiūrinčio pasakymas.
> į kokią šalį nuvažiuok, niekas jokios krizės nejaučia, o pas mus tai nežino kaip pragyvent, kai atlyginimai mažinami, iš darbų meta, vėl grįžta visi mokėjimai vokeliuose ir t.t.

O tu paskaityk apie tas kitas šalis, o ne fasadus žiūrėk. Pasikalbėk su žmonėm. Mano pažįstamiems (kokiems 5-iems) visiems nukirpti atlyginimai, sunku susirasti darbo, o iš esamo gali bet kada išmest. Nes ten irgi krizė. Ir kalbant apie Angliją ar JAV, jos gali paragauti ir dar vieno smūgio. Skandinavams pranašaujama krizė, nes tuoj tuoj turi sprogti nekilnojamo turto burbulas. Bet tą, jei seki naujienas (žinoma, neišmanau, kiek jos pagrįstos), turbūt žinai ir taip. Nėra jau jie tokie be problemų.

> toliau bile ką šneka apie automobilius ir indėlius išversdamas tą pačią tiesą kitais žodžiais kad jau tipo kažką savo įrodo.

Niekas čia nieko neįrodinėja, nes nemanau, kad atsirastų įstaiga ar juo labiau žmogus, kurie vienareikšmiškai pasakytų, kad vienas ar kitas ekonomikos planas buvo _geriausias_ ar _blogiausias_. Galėtų turbūt pasakyti tik _pakankamai_geras_ ar _pakankamai_blogas_. Ir tinklaraštyje (ne "Valstybės žiniose") yra pateikiamos tik atsvaros kitų argumentams ar kalboms. Nemanau, kad vienareikšmiškai bus teisi viena kuri nors pusė 100% - realiai turime situaciją tokią, kokią turime tik dėl visų tų faktų ir argumentų visumos.

> pagalba verslui labai įdomi: rašo, kad 10000 įmonių gavo kažkokią pagalbą. tai irgi tik įrodo, jog nesugebėjo padaryti nieko gero verslui: su savo politika ir mokesčiais juos privedė prie kracho, o tada bandė kas penktą įmonę gaivinti kažkokiom pagalbom.

Durniausias antras sakinys :) Tipo pagalbos smulkiam verslui ne krizės laiku nebuvo? Nes jei buvo, tai argumentas "jei teikia pagalbą, tai reiškia, kad subankrotino" atkrenta.
Tipo blogai yra, kad kas penkta įmonė sulaukė pagalbos? Reikėjo skandint? Ar vis tik pripažinsim, kad padėti bent jau bandyta tikrai buvo.

> toliau statybininkų trūkumas. pats pripažįsta kad nieko nesupranta.
> jam nedaeina, kad su savo tais psd padare, jog visi nelegaliai dirbantys statybininkai dabar uzsiregistravo ir dar plius is darbo birzos gauna pinigus, o dirba ir toliau nelegaliai.

Prajuokinai. O tai statybininkai, dirbantys Lietuvoje iki PSD pritaikymo (primenu, kad įstatymas įsigaliojo prieš dabartinę valdžią) nebuvo maksimizavę uždarbio ir apsidraudę nuo nelaimingų atsitikimų ir ligų? T.y. nelegaliai dirbantys statybininkai, dirbantys Lietuvoje iki to laiko nebuvo darbo biržoje prisiregistravę? Net ne manau, o žinau, kad tu klysti.

> nedaeina kad su savo istatymais padare, jog pensininkui geriau prasyt jog ji atleistu ir toliau dirbt nelegaliai, nei legaliai ir nuo atlyginimo sumoket mokescius, kad mamom is pradziu buvo istatymas, kad apsimokejo paciai sumoketi mokescius uz keliu men atlyginima, kad veliau gaut daugiau, o dabar padare, kad pradirbus 7men isvis nieko negauna
> ir t.t.

Na, apie pensijas nesidomėjau, komentuot negaliu. Apie mamas tai buvo vienas kraštutinumas, dabar gaunasi kitas. Po kelių metų padarys normaliai. Balansas ir normalu. Dar praleidai apie autorinius, kuriuos reikėjo apmokestinti taip dar iki krizės.

> nusibodo rasyt, ka nors konkreciau parasyk be ziuret toliau.

Na, man irgi nusibodo. Tik bijau, kad vėl pulsi į atlapus ir reiks vėl iš naujo kalbėti apie tai, kas jau išgvildenta šimtą kartų.