Tema: Re: Kreivio tinklaraštis
Autorius: Gimp
Data: 2010-08-27 09:06:28
Balansui pagerinti galima: didinti pajamas, mazinti islaidas, abieju
kombinacija. Is islaidu mazinimo zenklios sumos sutaupyti nepavyktu, bet
visgi galima si ta ispausti:

x KARTU sumazinti valdininku ir konktroliuojanciu instituciju kieki (kolkas
realiai sumazinti tik neuzimti etatai), pakeliant algas likuiems
kvalifikuotiems zmonems. Nors ir nieko nesutaupysi, + bus biurokratines
nastos palengvinimas ir paprastesnis administravimas.;

privatizuoti visokias "pseudovalstybines funkcijas" (keliu prieziura, TA,
aerouostai, veislininkystes ir t.t. ir pan);

nukirpti finansavima visokiekm prielipam (VSI, konsultantam), nes toks
ispudis, kad dabar net teises akto be advokatu kontoros nesugebama parengti;

Pripazinti, kad nemokama medicina ir svietimas - fiktyvus ir iteisinti
dasimokejima us paslaugas

Del pajamu didinimo - manau atejo laikas visuotiniam pajamu deklaravimui:
norint per tai prikirptum ir kontrobanda ir seselini versla. Be to reiketu
"numesti" mokesciu uz samdoma darbuotoja mokejima nuo darbdavio peciu - tada
darbdaviui liktu maziau priezasciu moketi juodas bapkes darbuotojam.

Siaip dar gali vystyti ir vystyti tema, taciau pasakysiu kas mane labiausia
liudina: VALDZIA NETURI FANTAZIJOS IR RYZTO KAZKA PADARYTI. Del ryzto dar
suprantu (parlamente daugumos praktiskai nera), bet del fantazijos - "Kysa,
kam jums pinigai...

Gimp