Tema: Ats.: Kreivio tinklaraštis
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-27 13:06:23
"Kažkas manyje sako" yra ne argumentas, kaip pats ir pastebėjai. Tai tik įtarimas ar tema tolesnei diskusijai, kuriuo pasidalinau ir nieko daugiau. Arba betikslis laiškas, jei taip patogiau :)

Kas liečia "kas geriau" - renkuosi konservus. Nes jau bloga buvo žiūrėt į Kirkilo vyriausybę... Šiaip galėtų ir koks naujas/senas vėjas pasirodyt gerai pasiruošę... Nors kažkas manyje sako, kad nieko iš to nebus :)

"Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> parašė naujienų news:i581tn$v7r$1@trimpas.omnitel.net...