Tema: Ats.: Kreivio tinklarastis
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-27 12:52:50
O, įdomus tinklaraštis, įtrauksiu į sąrašą - dar viena argumentuota nuomonė nepamaišys.

Kad korupciją galima mažinti ir taip taupyti, tai čia visiems aišku. Tačiau :)

Pirma mintis beskaitant - ar pirkimo vidurkis dabar = pirkimui anksčiau? T.y. galbūt kokie 10 pirkimų keliams tiesti sudarė 1 mlrd. Lt pinigais ar panašiai? Taip kad grynai procentaliai manau skaičiuoti galima tik labai pritempinėjant, bet ne priimant išvadas kaip faktą.

Kita mintis - sakoma, kad paslaugų, prekių ir darbų įkainiai vidutiniškai nukritę 30%. Iš kur šis skaisčius gautas?

Žinant tikslius atsakymus į šiuos du mano klausimus ir jų pagrįstumą, manau galėtume iš naujo įvertinti šios teorijos pagrįstumą. Sutiksiu iškart tik su vienu - taip, sumos bus nemažos. Tik nemanau, kad bus tokios didelės.

"aaa" <aaa@aaa.com> parašė naujienų news:i5805o$sp1$1@trimpas.omnitel.net...