Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: qwerty
Data: 2017-10-20 11:46:10
Man kai klausimas buvo, buvau paziuret hiltowne, cia uzpraeita ziema gal,
tai ten veikiantys isoriniai blokai labai nesuzavejo. Kaip tik buvo gal
keliolika laipsniu minuso, o agregatas vos matosi is po ledo, visas kriokia
bandydamas dirbt. Blet jei prie namo man toks gyventu nezinau ar
susitaikyciau. Aisku gal ten montavime koks reikalas buvo, nezinau.
Kitas atvejis pas pazistama. Dziauges kaip viskas zjb, o kuria diena ziuri,
kad isorinis blokas dinges... Per tvora issinese.

Principe ta sistema tikrai nera blogai, ypac lyginant su KK, bet as rinkausi
dujas, nes jos ant sklypo ribos buvo.

"mindau"  wrote in message news:oscbvr$ju1$1@trimpas.omnitel.net...

Skaiciai skaiciais.. man idomu kiek ilgai tie SS veiks sakykim be kazkokiu
gedimu.. amzini gi jie nebus.
Taip metu po kokiu 5-7 kam nors ten "nusibaigus" visi anksciau graziais
atrode skaiciai gali labai smarkiai subjurti.

Dar niuansas, jau girdejau ne viena atveji, kai isoriniai blokai iseina
pasivaiksciot ir negrizta..

On 2017-10-19 13:29, fenix@w wrote:

> idomu, mat ir tiek. nes turiu 2 atvejus - ir abu vienodai zjbs, tiek
> modernus katilas tiek naujas akvareja. o vat jeigu sukeitus vietom ir
> paziurejus kiek tas eurais/men butu, tai xz.

Jei dujų vamzdis jau namo viduj, tai nėr ką skaičiuot, o jei už 20-30
metrų tai net labai verta pagalvot ir paskaičiuot, ar tau tikrai jo reikia.