Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: Sail
Data: 2017-10-13 13:55:07
Diametras tas, jokiu papildomu sandarikliu nereikia. Nupjauni ta vamzdzio
dali, kur dedasi tarpine, ir diametras viens prie vieno kaip katilo kamino
isejimas. Siaip cia ne mano orignalus ismislas, o pazistamo pardavejo
patarimas.

Priduotas namas jau pries desimtmecius, su elementariu atmosferiniu katilu,
kuris senai nurasytas i istorijos siuklsyna.

Virtuvej taip nedaryciau (butent del gartraukio, nors gal ir taip problemu
nebutu), bet katilinej - giliai px. Oro per nesandarumus ir per ventiliacija
ten gali patekti kiek tik nori. 25 kilovatu KKK oro pakanka, o mat dujinei
mandavoskei 14 kilovatu jau kai kurie mano kad truks.