Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-10 16:14:11
Tai kaip supratau, tamsta turi kažkokių svarių duomenų apie biokuro
deginimą ir CO2 pėdsaką? Gali nesivaržyt ir pasidalint - labai įdomu bus
išgirst tai ko dar nežinau :)
Dėl kraštutinumų tai gal priminsi, kuris čia iš mudviejų elektromobilius
paminėjo? Aš į tai ir atrašiau. Axujiena diskusija vienok - atsakinėt
galima tik selektyviai, nes priešingu atveju tamstai gali nepatikt.
O šiaip tai namo laikas.