Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: Sail
Data: 2017-10-11 15:28:58
Nes darei viska pagal taisykles, tobish brangiai (bet teisingai).

Ukiskai tai imamas kanalizacinis plastikinis vamzdis, kuris puikiai pagal
diametra tinka i kondensacini katila. Kondensacinio katilo ismetime
juokingos temperaturos.

Jau koki desimtmeti pas mane taip veikia, ir nematau priezasciu, kodel ir
toliau neturetu veikti.