Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: xc
Data: 2017-10-19 21:25:28
Buvau kažkada gavęs energetikų darytus oro temperatūrų duomenis (jie ten
dėl laidų ledėjimo ją seka), vidutiniškai per 10 stebėjimo metų prie
Vilniaus temperatūra < -25C buvo apie 24h, <20C - 76h, <-15C - 181h per
metus. T.y. temperatūra grubiai šnekant ties Vilniumi laikosi
vidutiniškai 9 paras per metus.