Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: ostapas
Data: 2017-10-10 12:14:23
Žinau atvejį kai žmogus židiny sudegina ~10 kubų malkų per sezoną.
Oras-vanduo elektros sąnaudos žiauriai geros gaunasi ten. Nieko nelegalaus
ir negražaus, bet vistiek kažkaip [vyriškas lytinis organas] gaunasi.

"spakainas"  wrote in message news:ori10a$238$2@trimpas.omnitel.net...

Būtent dėl to aš asmeniškai norėčiau, kad kaimynai dujas turėtų - tada
tikrai nesugalvos malkinio pečiaus statytis ir baldų plokščių paskui
kūrent ;]