Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: solara
Data: 2017-10-10 10:54:31
iš savo pusės , galiu pasakyti kad didžiausia klaida kurią padarėm
statydamiesi namą - kad dalyje patalpų radiatoriai, o ne visur grindinis
šildymas.
Antrą kartą tikrai darytume visur grindinį .

Pas mus KK + akumuliacinė.
Iš esmės  - nieko labai varginančio, pirmais metais išvis būdavo sąnaudos
visam sezonui 1000lt (šildymas+ karšto vandnens ruošimas).
Didelė katilinė (malkų atsargo maždaug mėnesiui), patogus jų privežimas -
plačios durys tiesiai į katilinę, dar ir spec.karutį vyras susivirino, 2 val
per mėn užima privežti.
Pakūrimas net ir man ten juokų darbas, 5 minutės vakare.

Tačiau malkos brangsta,
darbo jėga tų malkų ruošimui brangsta,

na ir vis tiek liekas tas nepatogumas....... Dar kartą buvo oro kamštis
susidaręs, buvau viena namie su mažais vaikais, pilna pakura užkrauta,
viskas pokši, temperatūra sistemoje 120, turėjau neblogo streso...

Dabar radiatoriai smarkiai apriboja galimas šildymo sistemų alternatyvas.

On 2017-10-09 20:52, mindau wrote:
> nu nebent gyvena kazkas su praeito simtmecio paniatkem ir iseidami is namu
> "isjungia" sildyma neva taip "taupydami".

Išjungt nereikia, pakanka pamažint temperatūrą porą laipsnių ir jau bus
ekonominis efektas.

Bet čia gėlytės, smagiau būna, kai grįžti iš atostogų į namą, kuriame
šildymo sistema veikė "neužšalimo" režimu. Tada radiatoriai gyvenamuose
kambariuose tampa išsigelbėjimu. Aišku, šią problemą galima spręsti ir
nuotoliniu šildymo sistemos valdymu internetu, tada gal ir dzin tie
radiatoriai...