Tema: Re: dujos vs oras-vanduo
Autorius: Bronco
Data: 2017-10-10 23:40:30
On 2017-10-10 10:54, solara wrote:
> iš savo pusės , galiu pasakyti kad didžiausia klaida kurią padarėm
> statydamiesi namą - kad dalyje patalpų radiatoriai, o ne visur grindinis
> šildymas.
> Antrą kartą tikrai darytume visur grindinį .
>
> Pas mus KK + akumuliacinė.

Tai, va, tame ir bus skirtumas, jog pas jus KK ir akumuliacinė, o aš
kalbu apie dujinį kondensacinį katilą!

Esu praktiškai išbandęs. Grįžom po 12 dienų, išvykimo dieną spalio
mėnesį oras buvo gal +12-14C, prognozė irgi nieko blogo ateinančioms
dviem savaitėms nerodė, todėl palikau šildymą ant min..

Atskrendam, lauke minusas :( Name tik +13-14C. Na ir ką dabar daryt,
paleidau normaliai šildymą, radiatorius pasukau ant max. Į dušą galima
eiti nors po 10 min., vanduo jau karštas, bet kai dušo patalpoje
maloniai vėsūs 14C, tai ypatingo noro vandens procedūroms nelieka :)

O po valandos jau gyvenamuose kambariuose 19C ir kyla toliau, kai visame
likusiame name, kur tik grindinis šildymas, tai tik +14-15C, t.y. tik
+1C per valandą prisidėjo.

Vien grindinis šildymas yra gerai, kai viskas automatizuota ar valdoma
nuotoliniu būdu, jei valdymas mygtukų ir rankenėlių pagalba, radiatoriai
tikrai kartais labai praverčia. Gal tai nedažnai nutinka, bet kai tai
nutinka, tai labai džiaugiesi, jog jie tavo name yra.

O su KK kiti niuansai, ten gali čirškinti karščiu gal ir grindinį
šildymą dideliu tempu, kai su dujiniu kondensaciniu tai įmanoma tik
neekonominiu režimu.